Spółka eWinner została sponsorem tytularnym rozgrywek drugiej ligi mężczyzn. Od teraz, co najmniej do zakończenia sezonu 2022/23 rozgrywki będą nosić nazwę eWinner 2. Liga.
Na mocy umowy, rozgrywki zyskają nowe logo, powstałe z połączenia logotypu rozgrywek ze znakiem Sponsora Tytularnego. Oznaczenia spółki eWinner będą się także pojawiać między innymi na koszulkach piłkarzy, bandach LED/wideo czy statycznych, bramie wejściowej na boisko, ściankach konferencyjnych i do wywiadów na płycie boiska oraz na nośnikach statycznych za bramkami. Nowy logotyp rozgrywek będzie także widoczny między innymi w ramach niektórych grafik telewizyjnych czy na ekspozytorze na piłkę.
– Podpisanie umowy sponsoringowej z firmą eWinner jest kolejnym etapem budowy marki rozgrywek 2. ligi. Ponad dwa lata temu pozyskaliśmy godnego partnera telewizyjnego ligi, który transmituje mecz z każdej kolejki rozgrywek – Telewizję TVP, a dziś mamy przyjemność ogłosić współpracę ze sponsorem tytularnym ligi – firmą eWinner. Jako federacja cieszymy się z tych pozytywnych zmian i nadal będziemy mocno wspierać Zarząd Drugiej Ligi Piłkarskiej oraz Kluby w dalszej profesjonalizacji rozgrywek. Gorąco wierzymy, że zaangażowanie nowego sponsora tytularnego ligi, firmy eWinner, jeszcze bardziej wpłynie na promocję i atrakcyjność tych rozgrywek – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– Z dumą dołączamy do grona podmiotów sponsorujących polską piłkę nożną. Cieszy nas otwartość, z jaką spotkał się nasz pomysł, aby wdrożyć projekt pozwalający na produkcję streamów internetowych wszystkich meczów eWinner 2. Ligi. Dzięki naszym staraniom, już wkrótce rozgrywki będą dostępne regularnie, w stałej jakości i za darmo, po zarejestrowaniu się na naszej platformie. Działania eWinnera nastawione są na Kibiców i to właśnie z myślą o ich wygodzie, w naszej aplikacji mobilnej dostępna będzie zarówno szeroka oferta bukmacherska na eWinner 2. Ligę jak i towarzyszące jej transmisje na żywo – powiedział Dariusz Rompa, Head of PR & Sponsorship internetowego bukmachera eWinner.
– Druga liga wchodzi na kolejny, wyższy poziom. Z myślą o kibicach staramy się sumiennie udoskonalać i uatrakcyjniać rozgrywki, a teraz dzięki Sponsorowi Tytularnemu, firmie eWinner, możemy dodatkowo wprowadzić nową technologię transmitowania spotkań. Na wszystkich stadionach pojawią się nowe, bezobsługowe kamery, które samoistnie będą śledziły przemieszczającą się piłkę. Poziom centralny w Polsce staje się coraz bardziej europejski i myślę, że wszyscy wspólnie obraliśmy właściwy kierunek rozwoju eWinner 2. ligi. Cieszymy się, że mamy takiego Sponsora i realizatora transmisji. Liczymy, że dzięki wspólnej pracy wartość sportowa i marketingowa rozgrywek zdecydowanie wzrośnie – dodał Paweł Guminiak, prezes stowarzyszenia Druga Liga Piłkarska.
Nowością dla Kibiców zainteresowanych rozgrywkami eWinner 2. Ligi jest fakt, że bukmacher eWinner uruchomi na swojej platformie streaming wszystkich meczów eWinner 2. Ligi, które nie będą transmitowane w telewizji. Będzie to możliwe dzięki nabyciu przez eWinner wyłącznych praw streamingowych oraz praw do własnej produkcji sygnału, który zostanie zrealizowany przy użyciu automatycznych kamer obsługiwanych przez sztuczną inteligencję. Dodatkowo wraz z ogłoszeniem sponsoringu, bukmacher uruchomił produktową kampanię pod hasztagiem #2ligaOfensywa.
Po umowie licencyjnej z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą rozgrywek, oraz porozumieniu ze spółką Statscore – oficjalnym dostawcą statystyk, to kolejny krok na drodze profesjonalizacji i dalszego rozwoju rozgrywek eWinner 2. Ligi.